lördag, februari 14, 2009

Hippiekottar

Februari månad fortsätter i bokens tecken om jag ska vara ärlig. Tror jag pysslade såpass mycket i fjol att jag känner att jag måste ta igen lite läsande. ;) Näe, men det kommer lugna ner sig på den fronten med.
Sådan är jag, en periodmänniska.

Men jag har faktiskt gjort något hittills denna månad. Dels har jag broderat en liten mus, men jag har även virkat för en swap. Tjejen jag swapar med gillar igelkottar, så då skulle man hitta ett sånt mönster. Men det var den lätta biten, den svåra var att förstå sig på hur man gör taggarna...
Till slut tröttnade jag och gjorde på mitt eget sätt, så ni ska få se före- och efterbilder. :)


Först har vi en långhårig/taggad hippiekotte, men sen blev han så prydlig så. :) Jag är rätt nöjd, även om det tog lång tid med taggarn. :)

4 kommentarer:

Esbe sa...

Ser inte riktigt hur du har gjort taggarna... Får kanske skylla på skärmstorleken? =) Berätta gärna, så har jag en idé, om jag behöver göra taggar nån gång!

Skaparstigen sa...

Söt!

Anonym sa...

Hej nu har jag också hittat hit! :D Fina bloggar båda två! ´
Kotten blev ju så himla fin! Funderar på om inte igelkottar är ett av mina favvisdjur också! iaf hippiekotten ^^ Kram

batoul sa...

Hej, jag har kollat lite på din blogg (A)
Mkt fin :P
Kostar det att adoptera ett djur som du har´gjort :P
Hahaha, kolla min blogg jag har debatt om vad man skall förändra på blogen, dt vore kul om du kolla förbi!